Sebastian

Har i glemt Bamse nede i bilen?

Besse, Besse, hent lige Bamse ned i bilen

Basse finder klapvognen fram, finder skoene, kravler op i klapvognen, spænder skoene, så er han klar

Kom så Bessepar, jeg er klar

Bassemand sidder utålmodigt og venter på de skal køre ud i natteliver, kl er 00.30

Bo og Noris pakker gaver ud og samler Weber grill

Så er weberen samlet

Vi sover på en parkeringsplads mellem Landskrona og Halmstad

Maire og Denise fik en nisse hver, den ene blev straks døvbt Ski Johannes

Vi besøgte Denise fredag den 22.07.2011

Kran slapper af i Denises bibliotek

Denise i sin lille have med mange fine blomster og urter

Denise og Kran på terassen

Nius kokkererer

Nis i køkkenet

Så gåes der til retterne

Middag hos Nis

Mammas lille hyggelige have

Mamma Maire

Afskedens time, Kran fåre et kæmpe kys og kram

Sebastian

Noris og Bo

Far og søn

Pc- klubben

Hvad skal vi lave, jeg keder mig

Du er dygtig bessepar

Bedstefar og Basse nyder udsigten og ser på vejret

Hyggeaften

Der hygges og ses tv

Familie hygge

Bedstes dreng

Aftenggge i Landskrona

Torsdag den 22,07,2011

Kran og jeg besluttede at køre en smut til Sverige  og besøge Søster Nis mens hun endnu havde ferie og besøge Bonus Mamma, derefter vil vi besøge Bo, Noris og Sebastian og give Noris og Bo deres fødselsdagsgaver, Bo havde fødselsdag 20 maj og Noris  havde fødselsdag den 12 juli, så endelig kunne vi få gaverne afleveret.

Vi kørte torsdag ved aftenstid, så vil vi få det til at passe med at Bo var færdig på jobbet kl 22, så kunne han køre med til Landskrona og slippe for togturen.
Bo kom med i Hvidovre og turen gik i øsende regnvejr til Landskrona, hvor vi var ved 23.30 tiden.
Noris og Sebastian tog imod oppe i lejligheden, nej hvor Sebastian var glad, helt overstadig.
Kran og Bo kom op med elevatoren efter mig, slæbende på alle gaverne, årh hvor Sebastian havde travlt, der var mange gaver at pakke ud, så han åbnede gaver og Noris kunne kikke på det hele, en weber grill, en køletaske til bilen, termoskåle fra Cook & Baker, serveringsbestik, 4 campingtallerkner og 4 glas i samme farve som grillen, en æbledeler, det så ud som om alt kunne bruges.

Sebastian var så glad for vi var kommet, han fandt klapvognen frem, og sine sko, tog sko på kravlede op i klapvognen og spændte skoene, nu var han klar til han og bedstefar kune køre en tur ud i byen ( midt om natten).

Vi sagde godnat selv om Sebastian protesterede, vi kørte ud på en p-plads og overnattede i bilen som var indrettet som camping bus, så vi kunne sove i den.

Da vi vågede kørte vi ind til Halmstad hvor vi besøgte Nis og Mamma som ventede med kaffe og frokost, vi hyggede os meget , snakkede og snakkede, vi gav dem nisserne vi havde med , de var vældig fornøjede med dem. Denises  nisse blev straks døbt Ski Johannes.

Vi var i Halmstad hele dagen, var inde i byen og ose og  shoppe, derefter drak vi kaffe og fik lækker banan kage med marcipan.

Der var meget blandet vejr, solen skinnede ind imellem, så der var åbnet til haven, en rigtig hyggelig lille have med mange urter og blomster.
Denise lavede aftensmad, kylling, råstegte kartofler, sovs og agurkesalat, lækkert.
Derefter sad vi lidt og snakkede, drak en kop kaffe og så brød vi op, tog afsked med Nis. Vi gik hen til Bonus Mamma og ringede på, fik jordens største og hjerteligste krammer, tog afsked  og så kørte vi mod Landskrona igen.
Vi overnattede atter på p-pladsen.
Lørdag morgen kørte vi ind til Noris og Bo og drak morgenkaffe og fik rudstykker, nej hvor Bassemand blev glad, nu kom vi jo igen.

Vi legede med Sebastian, mens Bo opdaterede vores medbragte pcer, der var regnvejr så vi kunne ikke gå tur til legepladsen, men Basse havde det vist også fint med at lege hjemme.

Efter aftensmaden kørte vi ind til coop og handle, en dejlig stor butik med alle mulige og umulige varer.
Derefter kørte vi hjem og hyggede os, fik is og isvafler.

Vi kørte senere ud på p- pladsen og sov, Sebastian vil gerne have været med, men pladsen var lidt trang så det må vente til vi har campingvogn med derover en gang.
Vi  vendte tilbage om morgenen til morgenkaffe, så var Basse glad igen.
Vi hyggede og legede med Basse, snakkede med Bo og Noris til ved 11 tiden, så vil Kran gerne af sted og vi brød op, nej hvor Basse gjorde anstalter til at komme med, men mor sagde nej, æv æv, det var han ikke glad for.

Regnen piskede ned

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

30.10 | 10:55

Hej, ja det er tålmodigheds arbejde, men et godt tidsfordriv. Lige nu sker der ikke så meget p.g.a min sygdom, jeg håber at komme i gang igen snart...

30.10 | 10:45

Det er en fantastisk læsning og et arbejde der siger "Spar 2"
Det må kræve en tålmodighed og masse af tid.
Jeg forsker selv, Østhimmerland,
men der er lang vej

15.05 | 22:48

Pias 33 års fødselsdag

15.12 | 13:12

Det er meget lidt jeg får skrevet og lavet på hjemmesiden ... Jeg har sklerose og er ikke så frisk mere.Jeg arbejder kun herpå når jeg har det godt ...

Du kan lide denne side
Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis